Γνωρίζεις ότι το λευκό ρύζι έχει λιγότερες θερμίδες από το καστανό;
Καστανό ή Λευκό τελικά;
Η αλήθεια είναι πως καθημερινά υπάρχει ένας καταιγισμός πληροφοριών σχετικά με την διατροφική αξία των προϊόντων ολικής αλέσεως έναντι των υπολοίπων!
Τι ισχύει όμως τελικά; Ας δούμε τι γίνεται στην περίπτωση του καστανού και του λευκού ρυζιού!

.
ΚΑΣΤΑΝΟ ΡΥΖΙ
Περισσότερη πρωτεΐνη
Περισσότερο ασβέστιο
Περισσότερες φυτικές ίνες

ΛΕΥΚΟ ΡΥΖΙ
Λιγότεροι υδατάνθρακες
Λιγότερα λιπαρά
Περισσότερο σίδηρο.

Συνεπώς και οι δύο επιλογές έχουν πολλά οφέλη! Επομένως, το να επιλέξεις λευκό αντί για καστανό ρύζι, δεν σημαίνει ότι έκανες κακή επιλογή! Αρκεί φυσικά το γεύμα σου να είναι ισορροπημένο!
Ένα ισορροπημένο γεύμα έχει χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο, με αποτέλεσμα:
– Μικρότερες αυξομειώσεις στην καμπύλη σακχάρου του αίματος,
– Καθυστερούν τη μεταγευματική γλυκαιμική αντίδραση,
– Καθυστερεί και μειώνεται η έκκριση της ινσουλίνης
Επομένως καλύτερος έλεγχος σακχάρου και μικρότερες αυξομειώσεις οδηγούν σε καλύτερο έλεγχο βουλιμίας!

Εάν λοιπόν απολαμβάνεις περισσότερο το λευκό ρύζι, κάνε το μέρος της υγιεινής σου διατροφής! Όλα με μέτρο!
.
👉🏻Γιατί σημασία έχει να αποκτήσουμε σωστές και υγιεινές διατροφικές συνήθειες!

Και μην ξεχνάς:
Η τροφή μπορεί να αποτελέσει το φάρμακο ή το πιο αργό δηλητήριο για τον οργανισμό σου...
#kolyvirasquote#stelioskolyviras#stelioskolyvirasdietitian#brownrice#benefits#whiterice#eathealthy#eatwell

 

Στέλιος Κολυβίρας -Τζιβανιώτης
Διαιτολόγος Διατροφολόγος MMedSci
Μετεκπαιδευθείς στην Ιατρική Σχολή Παν/μίου Αθηνών
tel: 2108980947, mob: 6945755221
Δημάρχου Αγγέλου Μεταξά 14, Γλυφάδα