Έχεις ακούσει κι εσύ να λένε πως δεν πρέπει να τρώμε μετά από μία συγκεκριμένη ώρα, καθώς έτσι θα πάρουμε πιο εύκολα κιλά;
Σε αυτό το σημείο, να τονίσουμε το εξής:
Είτε τρως στις 2πμ, είτε στις 9πμ, εάν δεν υπερβαίνεις τον αριθμό των ημερήσιων θερμίδων που πρέπει να λαμβάνεις, τότε δεν πρόκειται να πάρεις παραπάνω κιλά.
Συγκεκριμένα, εάν στα κυρίως γεύματα οι επιλογές είναι υγιεινές και το πιάτο συνδυάζει φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και υδατάνθρακες, δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα! Το ίδιο υγιεινό πρέπει να είναι και το σνακ που θα επιλέξεις.
Το σώμα μας “καίει” θερμίδες καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας. Ακόμη και στον ύπνο μας “καίμε” θερμίδες! Το να τρως αργά το βράδυ🎇, σίγουρα θα σε δυσκολέψει στον ύπνο σου. Γι’ αυτό και συνίσταται να τρώμε 2 με 3 ώρες πριν κοιμηθούμε. Σε καμία περίπτωση όμως, δεν θα σε κάνει να πάρεις παραπάνω κιλά!

Συνεπώς, από την στιγμή που υπάρχει ισορροπία στις θερμίδες που λαμβάνεις καθημερινά και σιτίζεσαι σωστά και ισορροπημένα όλη την ημέρα για να καλύπτεις όλα τα θρεπτικά συστατικά, δεν έχει σημασία πότε θα είναι το τελευταίο σου γεύμα.
.Εάν από την άλλη, δε τρέφεσαι σωστά και ισορροπημένα, υποσιτίζεσαι και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να καταναλώσεις υπερφαγικά και βουλιμικά γεύματα

#kolyvirasquote#stelioskolyviras#stelioskolyvirasdietitian#eatinglate#latenight#calories#caloriesbalance

 

Στέλιος Κολυβίρας -Τζιβανιώτης
Διαιτολόγος Διατροφολόγος MMedSci
Μετεκπαιδευθείς στην Ιατρική Σχολή Παν/μίου Αθηνών
tel: 2108980947, mob: 6945755221
Δημάρχου Αγγέλου Μεταξά 14, Γλυφάδα