1. Προγραμματίστε καλά τα ενδιάμεσα γεύματα σας. Επιλέξτε σνακ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά να έχετε πάντα στο γραφείο, το αυτοκίνητο ή στην τσάντα σας. Για παράδειγμα, οι ξηροί καρποί + 1 φρούτο εποχής αποτελούν ιδανική επιλογή
2. Καλέστε έναν φίλο ή πηγαίνετε μια βόλτα. Όταν νιώσετε έντονη & ξαφνική επιθυμία για γλυκό σκεφτείτε τι άλλο χρειάζεστε εκείνη τη στιγμή. Ρωτήστε τον εαυτό σας αν πραγματικά πεινάτε ή βαριέστε ή νιώθετε μοναξιά;
3. Κρατήστε Ημερολόγιο. Σημειώστε την ώρα της ημέρας, πόσο διήρκεσε και πως διαχειριστήκατε αυτή την επιθυμία σας.
#FoodCravings #Snacks #Takeawalk #Callyourfriend #Keeprecord

Στέλιος Ι. Κολυβίρας – Τζιβανιώτης
Διαιτολόγος Διατροφολόγος MMedSci
Μετεκπαιδευθείς στην Ιατρική Σχολή Παν/μίου Αθηνών