Τα ω-3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα λιπαρά, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τα λαμβάνουμε καθημερινά μέσω της διατροφής μας. Καθώς, μειώνουν τον κίνδυνο πρώϊμου τοκετού και συμβάλλουν στην καλύτερη ανάπτυξη του εγκεφάλου και της όρασης του εμβρύου.

Εξαιρετικές πηγές ω-3 αποτελούν οι σαρδέλες, τα καρύδια, ο λιναρόσπορος, το λινέλαιο.
Ειδικότερα, οι εγκυμονούσες γυναίκες πρέπει να καταναλώνουν ψάρια 2-3 μερίδες την εβδομάδα.

Προσοχή: επιλέξτε μικρά ψάρια όπως γαύρο, σαρδέλες αποφύγετε τα μεγάλα ψάρια λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε βαρέα μέταλλα.


Στέλιος Ι. Κολυβίρας – Τζιβανιώτης
Διαιτολόγος Διατροφολόγος MMedSci
Μετεκπαιδευθείς στην Ιατρική Σχολή Παν/μίου Αθηνών